Monday 14 March 2011

next????

br 2nd post tp aku sudah blur xde idea mau tulis ape..haha..apekejadahnye ade blog kl br sentuh keyboard dh mati ayat...last2 taip main ikut sedap jari je..kl blh aku xnk crite bnd2 sedih dlm nih...memule kene hepi2 dl..agak2 dh expert ngan blog, br msk babak hndustan sket...normal ar.huhuhu...sblm ni aku ade bc blog sorg nyah nih...mmg terbaek lah!!!dh name pon nyah, kije mau bebel je.aku asyik imaging sorg laki maskulin bebel ntah pape dpn pc...pling lwk, mak die pesan kat die "ko jgn dok bwk laki blik umh plak"...trus nyah tu tlintas.. "ppuan ke aku nih?"..hahaha!!!lawak2..kire mak die dh ikhtirafkan jantina bru die.haha...nyah nyah.engko mmg lawak.

aku still tgh mbiasekan dri lagi ngan blog nih...td mau add new post pon, kemain xjump kat mn la mau add new post nih...tlupe tny mmber plak ms kat kls td...br 1st post, dh excited kemain.hahaha...maklum la org br ade blog.mcm org br ade pc, pndai shutdown pon dh bsing skampung dah..anw, aku akan cube yg terbaek utk trus update blog nih. xsemesti hri2 mau kene update btl x? ade bnd bes mau kongsi, br update. tp blog blog nih kkdg blh bt org taksub..mcm FB..shari xbkak, mcm xkntut shari.xsenang ddk. hope aku xterlalu taksub ngan blog. ckup la taksub ngan FB. mjur blog xade aplikasi game mcm FB, kl x, mmg aku tgl trus la FB.hahaha...orait, c yaa!!

No comments:

Post a Comment