Monday 14 March 2011

yeay!!!aku ade blog!!!

aku bukan hegeh sgt nk ade blog sbnrnye...tp sbb aku tgk rmai nye la ade blog, jd aku rs mau cube utk ade blog..n aku tau kl aku ade blog pon, aku bkn ade bakat mau bebel berjela2 mcm "bebelan si ezaty" tuh...ni pon mau test je...alah bg aku blog ni mcm diari je..aku dh la br lps bc novel "diari mat despetch"...lps bc tuh, tpkir plak mau bt diari.hahaha....tp feminin sgt kot kl laki ade diari...blog ok la kot..huahuahua....xpe2, memula just str8 to the point...nama aku Fahmi b Sofian. aku dilahirkan di Kota Bharu Kelantan (di hospital ok, bkn di dapur mcm aku abg aku..hihi)..aku lg bp hri umur aku sudah mau msk 25tahun..aku skrg student kat UNIKL IPROM, student tahun pertame..ckup la tu kot.intro pjg2,bkn ade sape mau ingt pon..haha..a bit xcited sbnrnye.tp layan kan ajeeee....

2 comments: