Friday 18 March 2011

....no title....

dh lame aku xupdate blog...tgk,btl kan aku ckp, aku mmg xsesuai utk ade blog..sbb xde ape yg menarik nk dikongsi sbnrnye...kkdg ade jgk bnd aku mau cite,mau kongsi, tp disebabkan sifat pemalu, aku smpan je.haha.. blm biaso doo ngan blog, blm biase utk kongsi2..

aku sbnrnye tgh pikir nk bt bisnes...so alang2 aku dh ade blog, ade fb..myb aku leh gune kan 2 bnd alah ni utk promote brg yg aku jual...at least ade jgk gunenye kan bl bkak blog n tenet...xde la asyik main game je...hehe.. aku ade terpkir utk jual...jual ape ntah...still pkir lg..tp mmg aku nk bt. sbb memandangkan dh 2sem aku bljr tnp loan, jd aku perlukan income utk duit sara diri aku... aku serbe slh mau "helo...ayah, nnt blh x mskkan dt lam acc,dt blanje dh abis ar.."..smpai bl kan aku mau helo mcm tu..aku lbh kearah mau bt bisnes maybe...sbb bisnes, waktunye flaksibel n xperlu komitmen yg tinggi.kl aku kije partime kat mn2 kdai, jdual aku serius akan pack n last2 aku sndiri akan penat...n 4 sure akan efek kat pointer aku. ikut hti,mmg aku xnk pkir hal2 cari duit nih. aku mau cncntrate bljr je..tp mmndangkan kdaan skrg, aku terpakse...huhuhu...nnt lah pkir...esk aku ade test!!! 'yeayyy!!!'....test mandarin n applied statistic...tp mls nye mau study...ntah nk jwb pe la esk...hehehe..okeh, aku pon dh xde pape mau tulis..mst boringkan sape2 bc blog aku..nk bt cmne, bakat blm ade..haha...xpe,aku mau asah bakat bercerite n hope aku akan ade rmai follower..so snang aku mau bt bisnes.hahahaha...orait, c on da nxt post!!!

No comments:

Post a Comment