Saturday 30 July 2011

roti canai bulu.....

aku mmg suke mkn roti canai..n dulu, tu la menu wajib aku utk bfast..n mmg dari kecik aku dh didedahkan ngan roti canai..tp dulu just ade roti canai kosong n telor jee..tp skrg mcm2..roti kaya, roti pisang,roti sardin, roti planta...mcm2 lah...actually aku bkn nk cite psl betapa sedapnye roti canai ni..tp aku nk cite pengalaman aku bersama roti canai.. aku nk tny, ape perasaan korg kl tgh syok2 mkn roti canai, tgh2 layan potong roti canai, ttb terperasan seurat BULU dalam roti canai korg??? perghhhhhh.... aku dh kene bykkkk kali...since aku kije kat johor lg..tu la pengalaman ptame aku bersama roti bulu.. mmg bl kite mkn roti canai, kite xdiajar utk check dl kdaan roti tu...dpt je terus mkn..tp lps kejadian bulu ms aku kije dulu tu, aku sgt berhati2 bl mkn roti canai..aku akan belek2 dulu roti canai atas bwh n btl2 make sure xde bahan tmbahan lam roti tu.. geli kot nk mkn bulu tgn mamak..hahahahaha!!!

tp kan, kkdg aku terpikir, nape sume penebar roti xpakai sarung tgn ek??nape mst gune tgn kosong?? ape roti canai xjd ke kl pkai sarung? ntahh...tp org sll cakap, dari ko mkn roti canai mamak, better g mkn roti canai yg melayu bt...bersih sket...haaaaa ni la silap nye... bg aku, roti canai yg ditebarkan org melayu lebih bahayee...sbb, bulu tgn org melayu lebih halusssss dari mamak..so if bulu tgn tu melekat2 kat roti tu pon, kite xkan perasan...cmpare ngan bulu mamak, ianye lbh terang, pjg, hitam n ikal mayang..so senang detect...hahaha

so moral of the story, pasti kan roti canai korg btl2 bebas dari bulu before korg sumbat msk lam mulut...chillxxxx~~~~~

1 comment: