Thursday 2 June 2011

i think i has insomnia....half insomnia actually....or maybe quarter insomnia...or myb im not.. :P

insomnia...yg aku phm, org yg ade insomnia ni jnis xleh tido mlm..asal mlm je, die akan jd lbh segar..mcm tu la aku. tp xde la aku xleh tido terus..agak2 lam pkul 4-5 cmtu mule la ngantok tu dtg..n bile dh tido wkt2 cmtu, kkdgg subuh pon terlajak.. :( ..n tido la smpai tghri...xbesnye la hidup mcm ni.. aku rs hidup aku makin lame makin xterurus..rs terok..aku xsuke tido smpai tghri..tp memandangkan pkul 4 bru nk tido, mcm mn aku nk bgn pkul 8pgi? bile aku cite kat mmber aku, dorg ckp aku xleh tido myb sbb aku asyik pikirkan somthing..ntah, xde plak..kkdg kpale kosong je..tp ntah la, try tido awal pon xde gune. letak je kpale, mate dok pndang siling terkebil2...pusing knan xkene, pusing kiri xkene..aku rs kl mcm ni la keadaan aku lps kawin, alamat kene tendang ngan bini la nmpnye.hahaha...adoyaii, mcm mn nk bt ntah...tp honstly, hidup aku mmg terok skrg ni..serba serbi xteratur...hopefully things gonna be better soon... :)

im not going to be 'panda' like lim... :P

1 comment:

  1. ye la tu..mmg ko pk sesuatu...alaaa..pe susah, sebelum tido, ko amik buku mecha ko bace..xpun ko bukak buku material ke...confirm..baru sebaris ayt, ko da bedengkur

    ReplyDelete