Monday 2 May 2011

final final final.....!!!!

its all about final...hr ni isnin n 1st paper aku rabu.. n betape malangnye final week aku disambut ngan paper DYNAMICS utk 1st day!!!(...giler hebat!..). ntah knp final sem nih aku sgt tertekan... smpai terbawak2 ke tido.. kkdg mimpi aku kene buang kolej la..kkdg mimpi dpt bes student la..kkdg mimpi kantoi toyol ms final la... arghhhh bnd2 ni mengganggu aku... aku sgt berhrap aku dpt hdapi final ngan lancar tnp ape2 mslh spt terlajak tidoo...haaaa, sbb psl terlajak tido, ni adalah mslh aku yg paling besar bl tibenye musim exam...xkire la exam ke test ke, ade je paper pagi, aku mesti kelam kabut gare2 xbgn pd waktu yg dirancang...mcm test 1 n 2 dynamic, haram jadah....aku pny set jam elok2, skali pkul 8 br bgn..test start 8.30. nk refresh ape yg dh study pon xsempt...n secare jujurnye, mmg aku terlajak subuh la...huahuahua...(astagfirullah hal azimm..)... aku xnk bnd2 tu sume terjadi time final nnt..tp ape blh bt, bl esknye ade paper, mlm tu ssh giler nk tido...aku ttp lampu mask tido awal pon, kpale still pkir "mcm mn kl aku xdpt jwb esk?"..."soklan pe ek kuar esk?"..."besnye kl aku dpt jwb sume"..n mcm2 lg lah main lam kpale aku...n akibatnye...terlajak tidooooo....hahahaha...

ape2 pon utk final kali ni aku hrap aku cukup bersedia n ape yg aku usehekan slame 1sem ni mdatangkan hasil..ape yg aku study akan kuar lam pekse..insyaallahhh....aku berharap sgt aku dpt kputusan yg blh aku tunjuk kat mak bapak aku ngan banggenye...cukup la aku dh bt dorg nangis zaman skolah...kl blh, zaman dh tua nih, bio lah mak bapak aku hepi.. (gelak smpai tercabut gigi pon xpe..haha)... doakan aku berjaye!!!!

yg penting kite enjoyyy!!!!

No comments:

Post a Comment