Sunday 24 April 2011

study weekkkk

akhirnye study week smpai jgk...sedar xsedar dh nk abis pon sem nih...tgl bape minggu je lg, tutup lah buku utk sem nih...aku cube utk pasang azam baru utk study week nih..aku akan bt jadual baekkkk pny utk study.n aku hrap aku dpt ubah attitute aku yg suke tido smpai tghri..byk bnd yg aku dpt siapkan kl aku bgn pagi.. aku mau idup aku lbh berdisiplin...cukup lah aku dh rosakkan hidup aku sendiri beberape bln yg lps..ape2 pon sem ni akan jd pengajran utk sem dpn..ape kesilapan yg aku bt sem nih aku akan baiki n xkan ulang utk sem dpn.. aku tau pointer aku mesti jatuh pny sem nih...xpe, aku cube amik bnd tu dgn care positif..next sem aku akan pulun balik.. ape yg abt dan usahekan skrg nih bkn utk diri aku...aku cube beri kejayaan ni kpd mak n ayah aku...ckup lah dorg hampa ngan zaman persekolahan aku dulu...mak n ayah aku lah yg menjadi kekuatan utk aku terus bersabar... aku harap aku dpt bawak balik segulung ijazah yg berkualiti, bkn yg cukup2 mkn saje...lain org lain care pemikirannye...rmai kwn2 aku yg pgg pd prinsip "janji siap" ...aku cukup benci n xsuke perkataan tuh. mmg, org xkan blh senang bl tgk kite lbh..tp bg aku, xpe lah kl org xsuke pon, janji kite puas hati ngan ape yg kite usahekan...kl aku dh berusahe sedaye upaye tp masih xdpt keputusan yg baik, xpe aku akan terime..sbb aku tau ape yg aku bt bkn lah berprinsip kan "janji siap".. pape pon wish me all da best for the final!!!!

smentare tgh jiwa ulat buku nih..baik lyn kan ajee....hrap2 xhangat taik zaty. haha

2 comments:

  1. woiiiiii...ko kutuk aku ea???sempat ko kan

    ReplyDelete
  2. mn ade kutuk....pinjam name je..gnti name ayam.hahaha

    ReplyDelete