Friday 8 April 2011

alhamdulillah settle 1 mslh...huhu

hari ni blh thn hepi jgk aku sbb kete aku akhirnye siap dibaiki...lps nih snang sket aku mau gerak g mn2. xperlu sshkan org nk kene amik n hntar aku. huhuhu...pape pon thnks alot kpd kerol n nazri sbb teman aku g amik kete.. thnks to rafi n nas sbb tlg aku pnjam duit.hehehe... lps ape yg terjadi ngan kete aku tuh, byk pengajaran yg aku dpt. hidup kat dunia nih ade ms kite kene tarok sdikit was2...jgn tll percaye ngan org yg dtg tawar pertolongan ngan muke senyum cam nk ajak kawin. aku mmg sorg yg mudah percayekan org..tp slps nih akan lbh berhati2.. aku xnk bnd same terjadi... bak kate org... kali pertame kene tipu, tu leh diterima akal lg..normal la kan sape yg xpnh kene tipu.. kl kene tipu utk kali kedua plak, beringt2 la....ptt dh blh jd ikhtibar tu... kl kene tipu lg utk kali ke tige, ko mmg bodoh n bangap...kalu kene lg slps tuh, mmg ko ptt kene tipu sbb bengong sgt. hehehe...so skrg aku msih di peringkat 1. aku xmntk utk kene kali kedua.. pape pon hal lps tu sume jd 1 pengajaran. ape pon skrg aku cukup hepi!!!hahahaha


rs mcm mau joget je.hahaha 

2 comments: